Hoe kunnen we helpen?

Veelgestelde Vragen

Algemeen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Nederland: 1-3 werkdagen.

België en Duitsland: 2-5 werkdagen.

Rest van Europa: 3 - 14 werkdagen.

Buiten Europa: 5 - 14 werkdagen.

Is Tête de Mule een Frans bedrijf?

Nee, wij zijn geen Frans bedrijf. We zijn officieel een 100% Nederlands bedrijf. Hoewel onze naam Frans is, werd het merkidee geboren toen we Parijs waren & veel van onze ontwerpen zijn ook in Parijs gemaakt. We zijn altijd geïnspireerd geweest door de Franse cultuur en mode. Daarom gingen we voor het Franse thema, best eigenwijs toch?

Wat betekent Tête de Mule?

Tête de Mule vertaalt naar "Eigenwijs" in het Nederlands. Het is een uitdrukking die de Fransen gebruiken als iemand zich koppig gedraagt zoals zijn/haar eigen ding doen, ook al zeggen mensen dat hij/zij dat niet zou moeten doen.

Hoe neem ik contact op met Tête de Mule?

Als u vragen heeft, kunt u een e-mail sturen naar support@tetedemulecouture.com. Wij proberen binnen 2-3 werkdagen te reageren.

Eén of meer artikelen uit mijn bestelling ontbreken.

Het is mogelijk dat de artikelen die je hebt besteld, in verschillende pakketten zijn verdeeld. In dat geval ontvang je sommige artikelen mogelijk eerder dan andere. Geen zorgen, je andere Tête de Mule-artikelen worden ook geleverd. Als je ze na 10 werkdagen nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en we lossen het direct op.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra u uw bestelling plaatst, ontvangt u automatisch een track en trace code van PostNL waarmee u uw pakket kunt volgen. Als u de track en trace e-mail nog niet heeft ontvangen, is uw bestelling hoogstwaarschijnlijk nog niet verzonden.

Verzending, retourneren en ruilen

Bieden jullie restituties aan?

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Hoeveel kan ik terugkrijgen?

Indien het product en de verpakking ongeopend en onbeschadigd zijn , komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Indien de verpakking geopend is en het product gebruikt is , kunnen wij helaas geen restitutie verlenen.

Controleer onze Servicevoorwaarden om te zien of u in aanmerking komt voor een terugbetaling.

Wie betaalt de verzendkosten bij een terugbetaling als de bestelling geen gratis verzending heeft?

Wanneer een bestelling niet inclusief gratis verzending is, zijn alle verzendkosten (inclusief retourkosten) voor de klant.

Verzenden jullie ook naar mijn regio?

Een volledig overzicht van al onze verzendgebieden vindt u hier .

Als uw land of regio er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op. We kunnen dan kijken of we de details kunnen regelen.

Garantie & Reparatie

Bieden jullie garantie op jullie producten?

Al onze producten ondergaan een kwaliteitscontrole. Onze producten worden echter met de hand gemaakt. Het kan voorkomen dat er imperfecties zijn.

Onze garantie biedt garantie op fabricagefouten en niet op onvolkomenheden.

Indien u een gebrek constateert, dient u dit binnen 14 dagen aan ons te melden.

De garantie dekt geen slijtage- of wasproblemen die niet te wijten zijn aan een fabricagefout.

Raadpleeg altijd de waslabels in onze kledingstukken.

Neem contact op met een cliëntadviseur

Heeft u vragen over uw bestelling of een algemene vraag?